Hos Nøhr

Pluskjoler.dk

Web-shop: Myhlenbergvej 65, 9510 Arden.

Fysisk butik: Vestergade 16, 9510 Arden

CVR: 25653653

Kontakt:

Hosnohr@gmail.com

Vi svarer på alle mail indenfor 24 timer.

Tlf: 50980219 

Vi er ved telefonen alle hverdage mellem kl. 11.00-15.00

Levering: Vi tilstræber en leverings tid på 1-4 dage. 

Fragt: Varerne sendes i Danmark med GLS til nærmeste pakkeshop. Du kan også vælge at afhente varerne i vores fysiske butik, hvor fragten vil være gratis. Ved ordrer under 400,- kr. påløber fragtgebyr på 39,- kr. Ordrer over 400,- kr. sendes fragtfrit. Ved forsendelse udenfor Danmark, heriblandt Grønland beregnes særskilt fragt. Kontakt os venligst for fragtpris.

Betaling: Du kan vælge at betale med VisaDankort, Mastercard, mobilpay eller bankoverførsel.
Ved betaling med Dankort og Mastercard trækkes beløbet først når din ordre afsendes.
Ved mobilpay eller bankoverførsel sendes din ordre så snart vi kan se det indbetalte beløb. Bemærk at du ved betaling via bankoverførsel ikke er dækket af indsigelsesordningen. 

I tilfælde af forsinkelser, restordre eller udsolgte varer, bestræber vi os på hurtigst muligt at informere dig herom, og hvad vi kan gøre i sagen.

Prisfejl: Hvis en pris er åbenlyst forkert, og du rimeligvis burde have opdaget dette, er vi ikke forpligtet til at levere det pågældende produkt til den forkerte pris.

Fortrydelsesret: 

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen, til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til (indsæt mailadresse) eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Fortrydelse af en del af købet:

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Du kan hjælpe os ved at vedlægge en kopi af fakturaen når du returnerer varer. på den måde kan vi hurtigt finde din konto og kreditere dig for de varer du returnerer. du er meget velkommen til også at angive, hvorfor du returnerer varen.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.

Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. Ved tilbageførsel af pengene tilbagebetales beløbet på din konto, oplys derfor venligst kontonummer ved returnering.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til:

Plus Kjoler

Hos Nøhr

Myhlenbergvej 65

9510 Arden

tlf: 50980219

www.hosnohr@gmail.com

Du kan også fortryde købet ved at give os besked, og aflevere den personligt på nedenstående adresse.

Vestergade 16, 9510 Arden, man-fre kl. 11-17. Lør kl. 10-13

Eller Myhlenbergvej 65, 9510 Arden mod forudgående aftale.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

 

Reklamationsret:

Købelovens mangelsregler gælder for varekøb.

Når du handler hos os som forbruger, har du reklamationsret i 24 måneder.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varen sendes til:

Plus kjoler

Hos Nøhr

Myhlenbergvej 65

9510 arden

tlf: 50980219

www.hosnoehr@godmail.dk

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

 

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver dine personoplysninger for at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Pluskjoler og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Den dataansvarlige på www.pluskjoler.dk er Lillian Nøhr.

Som registreret hos Pluskjoler, har du altid ret til at sende os dine indvendinger mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven. Henvendelse i den forbindelse sendes til: Hosnohr@gmail.com.

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Lillian Nøhr, tlf. 50980219 eller mail hosnohr@gmail.com.. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning

Nævnenes Hus

Toldboden 2

8800 Viborg

www.forbrug.dk

 

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 18-09-17

 

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

 

Til:

www.pluskjoler.dk

Myhlenbergvej 65

9510 Arden

Tlf: 50980219

E-mail: hosnohr@gmail.dk

 

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

__________________________________________________________________________________

 

Bestilt den: _______________________________     Modtaget den: _______________________________

 

Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

 

Forbrugerens adresse: ___________________________________________________________________

 

Forbrugerens underskrift: _________________________________________     Dato: _________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)